لیست شبکه
مرتب سازی:
نمایش:
فیلتر کردن بر اساس:
0تاریخ قرارگیری در سایت : 1396/01/16

آموزش رفتار با مشتریان غیر منطقی و برخورد با شکایات فراوان آن ها

به عنوان مدیر و یا یکی از کارکنان خدمات مشتریان باید آماده هر موقعیت و هر برخوردی از سوی مشتریان باشید. حتی گاهی اوقات مشتریان کاملا غیر منطقی هستند و شکایات بی ربط و بی پایه و اساسی دارند.با مشاهده این کورس آموزشی یاد م...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1396/01/15

آموزش پاسخگویی ایمیلی به مشتریان

پاسخگویی ایمیلی به مشتریان می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، چرا که ممکن است مشتریان شما عصبانی ، غیرمنطقی و یا پرتوقع باشند و از سوی دیگر مدیرتان بسیار بر روی پاسخِ شما به مشتریان حساس باشد.این مجموعه آموزش توسط یک متخ...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/11/30

آموزش FarinSoft Getting Things Done

همه ما کارهای زیادی داریم که باید بهشون رسیدگی کنیم. کارهایی مربوط به شغل ، تحصیل ، زندگی خصوصی ، دوستان و حتی تفریح. برای اینکه زندگی خوب پیش بره باید از پس همۀ کارهایی که تو ذهنمون داریم ، بربیایم. اما چطور ؟چطور مطمئن...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/11/24

آموزش انجام خدمات مشتریان در واحد خدمات فناوری اطلاعات ( IT Service Desk )

در این مجموعه آموزش در ابتدا با وظایف و کارهای واحد خدمات فناوری اطلاعات ( IT Help Desk ) آشنا شده و سپس یاد می گیرید که چطور به مشتریان از طریق این واحد خدمت رسانی کنید. مدرس مجموعه تمامی مطالب را به زبانی ساده و در حین...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/09/30

آموزش ابزارها و معیارهای سنجش راه اندازی یک مرکز پشتیبانی ( Support Center ) موفق

یک مرکز پشتیبانی نیازمند مجموعه ای از ابزارهای منظم و سازمان دهی شده برای حمایت از کاربران و معیارهای جمع آوری اطلاعات است. با مشاهده این کورس آموزشی با این موارد آشنا شده و فراهم کردن و مدیریت  آن ها را برای برپا کردن ی...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/09/14

آموزش استانداردهای کیفیت در خدمات مشتریان

پیاده کردن استانداردهای نوین خدمات مشتریان مزایای زیادی دارد ، با استفاده از این استانداردها می توانید وفاداری مشتریان را افزایش داده و هزینه های کاری را کاهش دهید و ده ها مزیت دیگر. با مشاهده این کورس آموزشی با استاندا...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/09/01

آموزش مدیریت مرکز تماس مشتریان

این روزها مشتریان راههای گوناگونی برای تماس با بیزینس ها دارند و همچنین انتظارات زیادی از کسب و کارها و واحدهای پشتیبانی ، تماس و خدمات دارند. با مشاهده این کورس آموزشی بر مدیریت مرکز تماس مشتریان مسلط خواهید شد ، مدرس م...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/08/24

آموزش ابداع و نوآوری در خدمات رسانی به مشتریان

با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور می توانید در خدمات رسانی به مشتریان خودتان تحول ایجاد کنید. یادتان باشد که شرکت های متعددی توانستند با تغییر دادن شیوۀ خدمت رسانی به مشتریان شرکت خودشان را بزرگ تر و ثروتمند...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/08/04

آموزش روال ها و فلوچارت های مراکز پشتیبانی و خدمات مشتریان - کاملا عملی

در تمامی مراکز پاسخگویی و پشتیبانی از مشتریان ، روالهای پاسخ گویی و فلوچارت هایی برای راهنمایی تماس گیرندگان وجود دارد. با مشاهده این کورس آموزشی مطالب و مهارت هایی که برای پشتیبانی از مشتریان نیاز است و روال ها و فلوچار...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/04/13

آموزش ارتقا کیفیت خدمات مشتریان - به همراه زیرنویس انگلیسی

در این آموزش با اهمیت و ضرورت یک بخش خدمات مشتریان آشنا شده و یاد می گیرید که چطور کیفیت این بخش را ارتقا دهید. عنوان اصلی : Quick Fixes for Poor Customer Service این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است ک...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/04/12

آموزش به کارگیری خلاقیت در بخش خدمات مشتریان - به همراه زیرنویس انگلیسی

در این آموزش به خوبی با نقش بخش خدمات مشتریان و چگونگی داشتن یک خدمات مشتریان قوی و موثر آشنا می شوید. عنوان اصلی : Innovative Customer Service Techniques این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1395/03/19

آموزش Lynda Customer Service over the Phone

در این مجموعه آموزش آقای تویستر ( از نویسندگان و مدیران بنام خدمات مشتریان ) ، دانش و تجارب خود در زمینه خدمات رسانی به مشتریان از طریق تلفن از پاسخگویی تک نفره به مشتریان تا اداره مراکز پشتیبانی تلفنی را به شما آموزش می...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1394/04/31

آموزش نحوه ارائه خدمات به مشتریان و حفظ رضایت آن ها - ویژه تولید کنندگان نرم افزار

ارائه درست خدمات به مشتریان و راضی نگه داشتن آن ها کلید موفقیت های تجاری و شخصی است و باعث می شود مشتریان هواره تمایل داشته باشند که از سرویس ها و خدمات شما استفاده کنند. در این آموزش چیزهای زیادی در باره اثر خدمات درست ...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1394/01/24

آموزش مدیریت تیم ارائه خدمات و سرویس به مشتریان

هیچ چیز به اندازه حفظ رضایت مشتریان اهمیت ندارد ، چرا که اساسا بقای کسب و کار به وجود مشتریان وابسته است. با مشاهده این کورس آموزشی تکنیک های مدیریت تیم ارائه سرویس به مشتریان را خواهید آموخت و از این طریق می توانید سود ...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1394/01/10

آموزش اصول و تکنیک های ارائه خدمات به مشتریان

عنوان اصلی : Custoer Service Fundamentals با مشاهده این کورس آموزشی چگونگی ارائه سرویس های مختلف به مشتریان را خواهید آموخت ، به نحوی که آن ها احساس کنند مهم هستند و کسب و کار شما برای آن ها ارزش قائل است.البته تمامی تکن...

0تاریخ قرارگیری در سایت : 1394/01/08

آموزش اصول و تکنیک های ارائه سرویس تلفنی به مشتریان

عنوان اصلی : Customer Service Over the Phone ارائه سرویس تلفنی به مشتریان نیازمند دانش ، تخصص ، تجربه و مهارت است . شما با مشاهده این کورس آموزشی می توانید دانش و مهارت های مورد نیاز را کسب کرده و از تجربیات و نکات ارائه...