دسته بندی ها

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش اصول اولیه بازاریابی – به زبان فارسی

آموزش Balad Show Lynda - Marketing Fundamentals

19,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 20 درصد تخفیف
19000 تومان 15200 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

اگر به تازگی حرفه ای را شروع کردید یا در حال برنامه ریزی دوباره برای بازاریابی هستید، این دورۀ آموزشی به شما در پی ریزیِ صحیح یک بازاریابیِ موفق کمک به سزایی می کند. در این دوره، "درو بوید" (Drew Boyd) پروفسور و مشاور با بیش از 30 سال سابقه بازاریابیِ نام های تجاریِ بزرگ، نقش بازاریابی در یک سازمان را شرح می دهد، چهارچوب های تحلیل کسب و کار، مشتری های مربوط و رُقبا را مشخص می کند. همچنین چگونگی ایجاد یک راهبرد بازاریابیِ موفق و نحوۀ استفاده از آن راهبرد برای دریافت اطلاعات از قیمت گذاری تا تبلیغات را به شما نشان می دهد.

علاوه بر این، شما را با مهارت هایی مانند طریقۀ رسیدگی به چالش های ماهرانه و ارائه برنامه ای برای هم-هدف کردن سازمان از مجموعه مدیران تا گروه های فروش، و همچنین استفاده از برنامۀ بازاریابی برای هدایت نماینده ها و خرده فروش های خارج از سازمان، آشنا خواهد کرد.


فهرست سرفصل ها :

بازاریابی در یک سازمان
راه اندازیِ گروه
ایجاد برنامۀ بازاریابی
تحلیل محصولات، مشتریان و بازار
تقسیم بندیِ مشتریان
ایجاد گزارۀ ارزشی
ایجاد راهبرد
هدف گذاری
قیمت گذاری
استفاده از رسانه های اجتماعی
ارائه برنامه خود به رؤَسا
بودجه بندیِ برنامه
سنجش موفقیت

عنوان اصلی : Lynda - Marketing Fundamentals

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول گروه آموزشی بلدشو است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 3 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمد گویی
استفاده از فایل های تمرینی

درک نقش بازاریابی :
بازاریابی در یک سازمان
درک فرآیند برنامه ریزی
برپایی گروه
خلق برنامه بازاریابی
درک بازاریابیِ بی2بی (B2B) در مقابل بی2سی (B2C)

تحلیل کسب و کار خود :
تمرکز بر هستۀ اصلی کسب و کار
جست و جوی رقبا
تحلیل محصولات
تحلیل مشتری ها
تحلیل فرآیند خرید
تحلیل بازار

ایجاد راهبرد :
تقسیم بندی مشتری ها
هدف گیری مشتری ها
انتشار پیام
تعیین اهداف

ایجاد مرحله ماهرانه و تاکتیکی :
درک مدل چهارپی (4P)
تولید محصولات و خدمات صحیح
قیمت گذاری
اتقال قیمت
تعیین اهداف تبلیغاتی
ارسال پیام تبلیغاتی
استفاده از رسانه های اجتماعی برای ترویج محصولات
درک کانال های توزیع
طراحی کانال های توزیع
ترکیب چهار پی (4P)

هم تراز کردن سازمان :
ارائه به گروه رؤسا
آموزش گروه فروش
راهنمایی نماینده ها و خرده فروشان

شروع و سنجش برنامه :
بوجه بندی
محاسبۀ نقطه سربه سر دخل و خرج (نقطه عطف)
محاسبه میزان طول عمر مشتری

نتیجه گیری :
آشنایی با چالش های سازمانی
مهارت در تفکر بازاریابی
قدم های بعدی

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 2 ساعت و 3 دقیقه !
محصول گروه آموزشی بلدشو

محصولات مشابه این محصول