دسته بندی ها

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Lynda Learning JIRA Service Desk

آموزش ساخت پرتال های خدمت رسانی به مشتریان و پشتیبانی در JIRA بوسیله Service Desk

5,500 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 20 درصد تخفیف
5500 تومان 4400 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

JIRA به خودی خود برنامه ای بسیار عالیست ، اما با اضافه کردن امکانات Service Desk به آن برنامه ای بسیار عالی می شود که می توان از آن در پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان هم استفاده کرد. به عنوان مثال می توان میزان موفقیت در ارتباط با مشتری و جلب نظر مثبت آن ها را سنجید.
مدرس مجموعه از حرفه ای های نرم افزار JIRA است و پس از یادگیری این کورس آموزشی می توانید انواع پرتال های خدمت رسانی به مشتریان را به راحتی با JIRA Software Service Desk پیاده سازی کنید. 

عنوان اصلی : Learning JIRA Service Desk

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 28 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


Introduction
Welcome
What you need to know
JIRA instance setup

1. Overview of JIRA Service Desk
What is JIRA Service Desk?
JIRA Service Desk example
Overview of administrator features
Agents vs. users vs. customers
✓ Challenge: Create a new agent in Service Desk
✓ Solution: Create a new agent in Service Desk

2. The Customer Portal and Notifications
Overview of the customer portal
Creating requests and groups
Customer notifications
✓ Challenge: Create a new Service Desk project
✓ Solution: Create a new Service Desk project

3. Service Desk Administration
Customer permissions
Queues
Linking to a knowledge base
Email requests and satisfaction settings
✓ Challenge: Create a new customer portal with groups and requests
✓ Solution: Create a new customer portal with groups and requests

4. Service Desk Workflows
Workflow overview
Automation
Custom rules
✓ Challenge: Correctly adjust a factory SD workflow
✓ Solution: Correctly adjust a factory SD workflow

5. SLAs and Notifications
What are SLAs?
Creating an SLA
Reporting
✓ Challenge: Create a new SLA against one of your requests
✓ Solution: Create a new SLA against one of your requests

Conclusion
Next steps

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 1 ساعت و 28 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Lynda

تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY5648
حجم: 247 مگابایت
مدت زمان: 88 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396
محصولات مشابه این محصول