دسته بندی ها

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

دوره یادگیری تکنیک های یافتن و نگهداری مشتری های پر سود – به زبان فارسی

Marketing Foundations: Targeting

16,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی با تخفیف میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری با 10 درصد تخفیف
16000 تومان14400 تومان

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این مجموعه آموزش با واژه Customer Targeting آشنا می شوید. معنای این کلمات این یافتن و نگهداشت مشتری هاست. با مشاهده این دوره آموزشی مدرس مجموعه تکنیک های یافتن مشتری ها ، استفاده از ایجاد کردن محتوا و یا دیگر روش های بازاریابی برای بدست آوردن آن ها و پس از آن نگهداری و وفادار سازی مشتری به برند ، شرکت و فروشگاه خود را یاد می گیرید.

برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از :
- آشنایی با انواع مشتری ها
- مزایای تکنیک Customer Targeting برای بازاریاب ها
- آموزش روشهای بدست آوردن مشتری های B2C و B2B
- آموزش ایجاد کردن سند خصوصیات مشتری
- استفاده از سند خصوصیات مشتری برای برنامه ریزی و تصمیم سازی برنامه های بازاریابی
و . . . 

عنوان اصلی : Marketing Foundations: Targeting

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمدگویی

مقدمه ای بر هدف گذاری و هدف گیری :
اهمیت شناخت مشتری هایتان
آشنایی با انواع مشتری ها
آشنایی با مزایای هدف گذاری مشتریان

هدف گیری مشتریان B2C :
آشنایی با مشتریان B2C
آشنایی با خصوصیات مشتریان B2C
آشنایی با مواردی که مشتری های B2C را تحت تاثیر قرار میدهند
آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2C تان

آموزش هدف گذاری برای دسترسی به مشتریان B2B :
آشنایی با مشتریان B2B
آشنایی با خصوصیات مشتریان B2B
آشنایی با عوامل اثرگذار روی مشتری های B2B
آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2B

ایجاد کردن سند خصوصیات مشتریان ( Customer Persona ) :
سند خصوصیات مشتری چیست ؟
آموزش نحوه ایجاد سند خصوصیات مشتری
بررسی نمونه هایی از سند خصوصیات مشتری
استفاده از سند خصوصیات مشتری در برنامه های بازاریابی تان

سخن پایانی :
مسیر پیش رو

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه دیسک
مدت زمان آموزش 27 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی LyndaApp